رفت...

          همه ...     


                  من تو را مثل نفس در قفسِ بودنِ خود حس کردم


                     و هر آنجا که بگویم تو در آنجا هستی !


                     همه وقت ، همه جا ، همه ی ثانیه ها پر ز تجلّی توأند !


                     دفتر آبستنِ تکرار ِتو در واژه ی بی  مهری هاست


                      همه چیز و همه کس واژه ی رفتارِ تو را از حفظ اند


                      مثلاً ابر چه زیبا فهمید  که تو از آمدنش خوشحالی ...!؟


                       و از آن شوق گریست ... تا تو آرام بخندی بر من !                        


                                                      


                             کاش اینجا بودی ...


                              در نبودت اینجا ، همه ی روزنه ها لب به سخن وا کردند


                              وشب از نقطه ی تاریکی خود با من گفت .


                              و هوای خنک و سردِ اتاقم از من مزه ی عطرِ تو را می پرسید.!


                                                      


                                   همگی حرف زدند ، همگی پرسیدند


                                   و من آهسته فقط زیر لبم می گفتم :


                                   « رفت او دیگر ...رفت ...!»


    سارا

نظرات 1 + ارسال نظر
farshid شنبه 1 تیر 1387 ساعت 09:00 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com

سلام
خوبی؟
من آپم
وقت کردی حتما یه سر بزن
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد