خودمونی


حالم بده ، درست.

هر کی هم می بینه منو یاد قرض و قول هاش میفته ، درست .

اصلا کلا این روزها دپرسم ، درست .

اما خدا جون یه چیزی خیالمو راحت می کنه . اینکه خیال کنم از بس دوستم داری ، میخوای سزای بعضی گناهامو تو همین دنیا بدی تا اون دنیا وقت بیشتری واسه کارای دیگه داشته باشی !!

به هر حال اگه اینه ، که من راضی ام ...


اما چیزی که مهمه اینه که : "ضعف بدن " و "افت فشار " و دو من "دوا" چیزهاییه که دکترها از بی سوادیشون بار آدم می کنن!

هیچکس نمی دونه که حال منو قاصدک هایی که هیچ وقت قرار نیست از راه برسن و تلفن هایی که هیچ وقت قرار نیست زنگ بخورن خراب می کنه ...

حال من از حرف هایی بد میشه که یه روزی باد اشتباهی آورده بود در خونمون و من اشتباهی شنیدم و همشو باور کردم


همین ...



پ ن :


{به قول یکی از دوستان : خدایا من "دقیقا" اینجام . یا پاشو بیا اینجا یا  یه آدرس "دقیق" بده ، من بیام ...

{از همه دوستان عزیزی که به اینجا سر میزدن و میزنن بخاطر این متن شکسته و سست و از اینکه هیچ کس رو  برای خوندنش دعوت نمیکنم عذر می خوام .


{همه نمیتونن همیشه تو یه قالب پاستوریزه حرف بزنن، گاهی حرف هایی رو فقط واسه کسی باید زد که هیچوقت نمیشناسیمش...

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 02:37 ب.ظ http://janaan.blogfa.com

شاد باشی

سعی میکنیم باشییییییم ....

هانا چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.spoet.blogfa.com


و گذشته

پس نمیدهد

عروسک پاره اش را.....

با شعری جدید به روزم

همیشه پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 12:35 ق.ظ

نمیدونم با خوندن اینجا دقیقا چه حسی بهم وارد میشه
نا امیدی ؟؟ امید واری ؟؟
هر چی که هست میخوام به عنوان یه دوست یه چیزی بگم :
همیشه این رو باید به خودمون بگیم که اگر کسی یا چیزی رو از دست دادیم ناراحت نباشیم . کسی که باید ناراحت باشه اون شخصه . چون اونه که گوهری مثل مارو از دست داده ...

دعا میکنم که هر چه زودتر بهتر بشید و خدا رو در لحظه بیشتر از لحظه قبل به یاد بیارید

گوهر که نیستم اما تا خدا هست خیالم راحت است که "من " چیزی را از دست نداده ام و نخواهم داد ...

و در پایان : انشاالله ...

[ بدون نام ] شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 02:46 ق.ظ

خیلی زیبا و دوست داشتنی بود.دوست عزیز با اجازه لینکتون می کنم.

کاش آدرس وبلاگ خودتون رو هم مینوشتین دوست عزیز ...

نادیا شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 10:02 ق.ظ http://hameyehman.blogfa.com

حال من هم از آدم هایی بد میشه که حرفهایی و که باید بزنند نمیزنند و وقتی میگن که دیگه خیلی دیر شده...
مرسی از حرفهای خودمونیت که حرف دل خیلی هاست

[ بدون نام ] شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://gom-shodeam.persianblog.ir/

اینم ادرسم.

thanks

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد