یا حسین ...

کربلا بود و آسمان نیلی 

خورد بر گوش کودکان سیلی 

کم کم از یادمان مصیبت رفت 

کربلا شد دو روز تعطیلی ...!

(حسن باقری )


     امروز مظلومیت حسین بیش از پیش حس شد ، حتی بیشتر از خود صحنه کربلا... 

امروز و امشب همه سوگوارند . سوگوار بدنهای چاک چاک

و گوش های پاره ی  بی گوشواره

و صورت های تازیانه خورده ...

امشب شب غریبی یتیمان است در خرابه های شام

و رقیه گله از بدی شامی ها به بابا میکند

و امروز از ما گله خواهد کرد که چگونه غمش را فراموش کردیم و ...


     امروز کسانی ، چون شمریان صحنه ی کربلا

 که پس از جنایتشان هلهله و شادی سر دادند ،

در خیابان ها به راه افتادند و به جای ماتم بر حسین و همدردی با زینب ،

با سوت و کف ، عاشورا را به سخره گرفتند !

 

 

سنی ها برای حسین  بر سر و سینه می کوبند

ارمنی ها برای عباس سفره می اندازند

مسیحی و یهودی حاجت از دست های کوچک رقیه میگیرد

وما....

یا حسین ! ای پرچمدار آزادگی ، عاشورا زین پس برای ما هر روز است

و میگرییم ...

نه بر زخم های تنت

نه ماتم   بر تشنه بودنت

و نه عزا بر کشته شدنت

چرا که تو سیراب همیشه زند ه ای

 

 میگرییم بر مظلومیتت

چرا که امروز اینجا کربلایی دیگر بود

کربلایی  چون کربلای سال شصت و یک 

که منافق حق تو را لباس باطل پوشاند و نشان مردم داد 

و آنها با وضو و قرب الی الله برروی تو شمشیر کشیدند.!!

و امروز هم ، اینجا باطل ، لباس حق پوشیده

وچشم های بصیرت  کور شده 

ولی حق پوشیده نخواهد بود

و عاشورا پرچمی است که تا ابد از اهتزاز  باز نخواهد ایستاد. 


یا صاحب الزمان

آقا بیا ..

بیا و شمشیر حق بکش بر این باطل

بیا و پاسداری کن

 از  سبزی ِ سیادت زهرا و علی ، از سبزی ِ شهادت سرخ حسین 

و از دست نااهلان بگیر این سبزی دروغین را

و انقلابی سبز به پا کن زیر لوای پرچم سبز علوی !

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
میرباقری دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 01:10 ق.ظ http://mim.blogsky.com

مرگم باد که زنده باشم و این جماعت بی دین و ایمون راست راست توی خیابون بگردند !

نه خودشونو می شناسند نه دینشونو نه خدا را . با خیلیهاشون حرف زدم . دم از دین و ایمون می زنند ولی ...
بگذریم اینها جای بحث نداره . واضح و مبرهنه .

خدایا ! مرا ار کشته شدگان راهت قرار بده .

سالار دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 01:10 ق.ظ http://mahdisalary.blogsky.com

سلام
۲ روز پیش مهندس موسوی نسبت که کاروان کارناوال هشدار داده بود.این موضوع هم مثل پاره کردن عکس یه نقشه از قبل طراحی شده بود.صدا و سیمای میلی هم که سنگ تموم میزاره براتون!!
دیگه چی میخاید؟؟؟
این همه جوان مملکت را کشیدید!! حالا میگید این کشتن ها طبیعی نیست؟؟
امروز هم که علی موسوی را کشتید!!
شماها که ادعای دین دارید چرا به مرجع تقلید ایت الله منتظری فحش دادید؟؟؟؟ چرا به صانعی توهین میکنید؟؟؟
نه!! شما دین را برای تحریک افراد استفاده میکنید.دین شده بازیچه دست شما برای قدرت طلبی و زور گویی!!
ولی دیگه این دوران تموم شده! مردم میفهمند.

من دینم را در این میبینم که هر چه دارم و ندارم از اهل کسا دارم
از کسانی که خود خدا گفت ما ار آفرید فقط به واسطه رحمت آنان
ورزق و روزیمان داد فقط به واسطه رحمت آنان
وکرم و مهربانیش ار بر ما ارزانی میدارد فقط به واسطه رحمت بر اهل کسا
و حسین اهل کسا است و امروز که روز ماتش بود شما شاد بودید
حسین کشته ی چشم های بی بصیرت بود
و دین من به راه امام حسین رفتن است
و گریستن بر مظلومیتش که امروز بیش از پیش مظلوم بود ...

میرباقری دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 01:11 ق.ظ http://mim.blogsky.com

با یه نوشته که متاثر از اتفاقات عاشورای امساله به روزم .

[ بدون نام ] دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 01:27 ق.ظ

تو به هیج جایی وصل نیستی . تو فقط به پولی وصلی که به واسطه نگارش پست های حکومت پسندت نصیبت میشه . همین .و مکرو و مکر الله . . . .

آره گلم
اونقدر گیرم میاد که ویلا تو شمال که سهله ، ویلای جدیدمو دارم تو جزایر قناری میسازم
به اون خدایی که تو اعتقاد داری و آیه قرانشو لای حرفا میاری من هم دارم
والله سمیع بصیر ....

و شما نیز به واسطه حرفت در آن دنیا منتظرم باش ....

خودم دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 01:36 ق.ظ

یادم نمیاد که لای حرفام حرفی از طرفداری از حکومت و دولت گفته باشم
من از حسین گفتم و با مهدی دردل کردم
نکند با امام حسین و حضرت مهدی هم دشمنی دارید ؟؟؟
که البته با کار امروزتان فهماندید که دارید ...!!

نوید دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://adibolmamalek1.blogsky.com

ساکت شو ملعون. کاری کردی امشب دهنمو به توهین وا کنی.
تویی که چشای کورت فقط رسانه ی دروغگو ضد ملی که توسط ۴ تا حرومزاده مثل ضرغامی اداره میشه رو نگاه میبینه باید اینجور احمقانه حرف بزنی.
عوضیا روز عاشورا ادم میکشید پر رو هم هستید.
تف بر شما که روی یزید رو سفید کردید

اگر تف بر من باشد ُ پس چه برشما که روز عزای حسین روز شادیتان بود ....

شهریار دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 09:17 ق.ظ http://rosvaie.blogsky.com/

آره عزیزم معلوم بود کی لشگر حسین بودو کی لشگر یزدید .. چه کسانی توی خیابان اسلحه و قمه و چماق داشتند و به جان مردم بی سلاح افتاده بودند ... بابا صد رحمت به یزید .... صد رحمت به صدام ... صد رحمت به هیتلر... این خامنه ای و احمدی نژاد با این جنایت های چند روزه اخیرشان روی تمام خونخواران دنیا را سفید کردند.
برادر به خود بیا ... ببین در صف کدام یک قرار گرفته ای ؟ برای حر شدن دیر نیست ..حداقل آزاده باش اگه دینت را به جمهوری اسلامی فروختی

گیرم که به کل سیاست های این کشور معترضید
روز عزای حسین شما هم اگر مثل دیگران حتی اگر قصد عزاداری نداشتید در خانه تان می ماندید ُ اینگونه میشد ؟؟؟؟؟

سارا دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 04:01 ب.ظ

روز عزای حسین رو همین یزید زمانه با کربلای 1400 پیش یکی کرد کسی هلهله نکرد که اگر کرد همان لشگر عمرسعد امروزی بودند که فقط نامشان از سپاه عمرسعد به بسیج و تیروی انتظامی تغییر کرده بود امروز رهبر همین میهن عزیزمان روی یزید و شمر و خولی را سفید کرد که اگر حرف حفظ حرمت بود به روی جوانان مملکتش آتش نمیگشود به خود بیایید وگرنه شما هم در صف یزیدیان باقی بمانید

بد نیست که اگر واقعا در حادثه نبودید از شنیده ها حرف نزنید
اگر یاد داشت سر دبیر روزنامه امروز خراسان یعنی ۷ دی را خوانده باشید که توسط آقای احدیان که یکی از طرفداران شما بود (که البته بود) نوشته شده (که به گفته خودشان در جریان بوده) این حرف را نمیزدید

شما خودتان هم میدانید که پلیس با سلاح گرم به میدان نیامد !
بسیج و سپاه هلهله نکرد شد سپاه یزید ولی شما که جشن گرفتید لشکریان مظلوم حسینید حتما ُ‌. !! آری؟؟؟؟؟؟

و فرحت آل زیاد و مروان بقتلهم الحسین (ع) ...

رفیق نیا دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.rafighnia.blogfa.com

سلام
باتشکرازدعوتتان
عاشورا متعلق به ماست یامابه عاشوراتعلق داریم؟
عاشوراحجاب شیعه است یاشیعه حجاب عاشورا؟

حق وباطل کل است وماجزء که جزءبرکل غالب نیاید
درشهرما اردبیل برهمگان ثابت شده است هرآن کس که بااهل حسین(ع)درافتاده است به چه روز افتاده است وهرآن کس که بااهل حسین(ع) بوده است به کجارسیده است مارافطق بودن ونبودن شرط است که آیا حسین(ع)راهستیم یانیستیم؟ اگرهستیم بایدبمانیم حتی اگرسرمان برود واگرنیستیم باز بایدبمانیم حتی اگرسرمان برود
عاشورابه هیچ قوم ونژادی تعلق ندارد عاشورا متعلق به آقاامام زمان(ع) وخدا است والسلام

[ بدون نام ] دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 05:50 ب.ظ

شهریار عزیز !‌نخست برو ببین مفهوم آزادی با آزادگی چقدر فرق داره .آزادی و بی بند وباری اونه که فتنه گرها روز روشن داد می زدند وقتی می گفتند اصل ولایت فقیهو نمی خوان .
و آزادگی اونه که ملت انقلابی و اما راحل و رهبر امرزومون هیچ ذلتی را نمی پذیرند .
نگو ندیدی شعارهای علنا در تضاو با اسلام و تخریب و به آتیش کشیدن چند گوشه ی شهر توسط اقلیت بی دین و ایمونی را که خوشدون هم نمی دونند دنبال چی هستند !
یه جا شعار میدهند حسین شعار ماست و یه جای دیگه به افتخار آشوبگریشون سوت و کف می زنند و دستها را به نشونه ی شادمانی و پیروزی بالا می برند .

یک ایرونی دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام دوست عزیز
ببین هم وطن وقتی عده ای ۳۰ سال هست حقت رو می خورن و زیر پرچم اسلام پناه می گیرن و به کاراشون ادامه می دن چه انتظاری داری؟
هم وطن من عاشق اسلام بودم و هستم ولی اگه مردم می خوان آزاد باشند و اسلام نمی خوان به زور نمی شه چادر سر مردم کرد و وجب گرفت. قرآن می گه: لا اکراه فی الدین: در پذیرش دین هیچ اجباری نیست. امام حسین (ع) می فرمایند: دین ندارید لااقل آزاده باشید.
ببین گلم متاسفانه حکومت ما اسلام به نوعا داره در عمل به عاشورا و تاسوعا و ۲۱ رمضان وغیره کاری نداره وگرنه نمی رفتن به بیت منتظری و خانوادش حمله کنند یا با قمه و ماشین و باتوم روز عاشورا مردم رو لح کنند(میگی نه برو یوتیوب ببین تا من اغرق نکرده باشم.البته اگر تو ایران فیلتر هست چند روز بعد می تونی ببینی این جنایات که شاه به والله نکرد لااقل کاری به مساحد و روزهای مذهبی نداشت). گلم اونایی هم که روز عاشورا جشن گرفتن این حکومت هست که از کشتن مردم خوش به حالش می شه نه مردمی که عزیزانشون پرپر شدن(و اگر کسانی هم این کار کردن اشتباه کردن). و هزاران مطلب در این مجمل نمی گنجد. در کل ننگ بر هرچی ظالم هست چه شاه چه .... هم وطن شما از آنطرف دنیا. یا حق

شما هم اگر کمی تاریخ بخوانی بد نیست
شاه نکرد ؟؟؟؟؟؟؟
پس به توپ بستن مردم بی گناه در گوهر شاد چه بود ؟؟؟
به دار رفتن سر کسانی که فقط نامی از خمینی میبردند چه بود ؟؟؟
شاه نکرد ؟؟؟؟ واقعا نکرد ؟؟؟‌

والله یهدی من یشاء ... و خدا هر که را بخواهد هدایت میکند !

یک ایرونی دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

هم وطن بزرگوار شاه اگه می کرد به اسم اسلام نبود. اون ادعای اسلام نداشت ولی الان چی؟ آقایون ادعای مسلمونیشون گوش جهان رو کر کرده!!!
چرا بعد از انقلاب روز به روز بر تعداد زده شدگان از اسلام تو ایران داره کم می شود؟!!(می گی نه ؟؟؟؟؟؟؟
اون موقع ۹۸٪ به جمهوری اسلامی رای دادن ولی الان چقدر رای میدن؟!!!
من نمی گم ۹۰٪ به جمهوری اسلامی نه می گن ولی لااقل اگه الان ۱۰٪ نه بگن به جمهوری اسلامی(که بیشتر هست) کمی نیاز به دگر اندیشی نداره؟!به والله این اسلام نیست که در ایران داره اجرا می شه.
اینقدر هم گیر نده روز عاشورا ملت کف و صوت زدن(به فرمایش خودت اونا بی دین بودن. ولی چرا واقعا این کار رو می کنند؟!!!)
اسلام می گه تجاوز کنید؟! اسلام می گه به زن و بچه مردم با باتوم بزنید؟! اسلام می گه به مساجد حمله کنید و جلو خطبه علما دین بگیرید؟! اسلام می گه یا حجاب یا زندان یا جریمه؟! اسلام می گه مو بلند نذارین وگرنه دمار از روزگار درتون می آرن؟! اسلام می گه هرکی به رهبر دینی توهین کرد باید بدترین بلاها سرش بیاد؟!(من اگه ایران نیستم خانوداه ام و دوستام تهران هستند و مستقیم در جریان هستند و حتی پسر عمه ام تقریبا یک هفته اوین و کهریزک بوده.آری دوست من برادرت رو تو جبهه از دست ندادی و الان هم فامیلات در خطر باشند که جرمشون نفرت از ظلم بوده و هست)
نه عزیزم اسلام اجازه می داد یهودیان نصرانی در کنار مسلمونا زندگی کنند(با آزادی کامل). پیامبر اسلام به اون مردی که در مسجد ادرار کرد با شفقت برخورد کرد. یهودیان پیامبر اسلام را با سنگ می زدند ولی بعدها ایشان آنها را امان داد. و و....
و ان الله مع الصابرین... خداوند با صبر کننده هاست.
و اینکه حکومت با کفر باقی می ماند ولی با ظلم نه...
امیدوارم خدا ما را هدایت کند و همه حقوق برابر داشته باشند از هر طایفه ای حتی بی دین چون به دنیا آمده اند تا زندگی کنند.
شاد و آزاده باشی گلم
وسلام

گیرم حتی این نظام به اسم دین ظلم میکند (که نمیکند ، واین ساخته دشمن است و قبول عوام ) اگر شما ادعای دین میکنی ، این چه دینی است که روز عاشورا قران پاره کنند و بسوزانند و هر چه به دستشان می آید بر سر مردم بی گناه بزنند و مغازه و اموال مردم را به آتش بکشند و بنزین روی بی گناه بریزند و بسوزانند
و مهمتر اینکه بر اصل ولایت فقیه حمله ببرند
آقای خامنه ای نایب فقیه است و کسانی که تو از آن هاطرفداری میکنی شعار نابودی اصل ولایت فقیه را سر دادند . و آیا اصل ولایت فقیه کسی جز حضرت صاحب (عج) است ؟؟؟؟
و تو حالا دیندار شده ای و از این جماعت پیروی میکنی ؟؟؟

تو در خانه ات نشسته بودی که حمله کردند به تو بچه و خانواده ات ؟؟؟
تو در خیابان راس راست راه میرفتی بی اینکه به کسی کاری داشته باشی و به تو حمله کردند ؟؟؟؟ واقعا اینطور بوده ؟؟ که اگر این بوده ظلم محض است
ولی بوده در دوران طاغوت که نیمه و شب روز نشناسند و به خانه مردم بریزند و ببرند و ویران کنند

این گفته قران است که ما مطیع طاغوت نباشیم
حالا حرف همین آمریکا و اسراییل (که تا بوده دشمن این آب و خاک بوده اند) برای شما حرف حق است ؟؟؟
نکند دیندار واقعی آن ها هستند و ما خبر نداریم ؟؟؟

کمی چشم هایت را باز کن ...
تا در در صف صم بکم و هم لا یعلمون نباشی ...

پسر شمالی سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://northboy.blogsky.com

بیا و جوابت را بخوان.
چشمهایت را بشور.جور دیگر نگاه کن.

یک ایرونی سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 05:01 ق.ظ

من می دونم اونا هرکی را دیدن با باتوم و گاز اشک آور می زدند (و حتک هرمت بسیار بدتر از زمان شاه)
من وقتی می بینم چه جوری این نیروی انتظامی مردم بی گناه رو با ماشین زیر می گیره یا با گلوله می زنه نفرتم بیشتر می شه از این حکومت ظلم و جور(لااقل این ویدیو رو ببین)http://www.iranianuk.com/article.php?id=45080
و به این اخبارای ایران بسنده نکن و از هر دو طرف ببین بعد قضاوت کن.
متاسفانه شما بسیار با دید بسته به مناژره می پردازید و بیشتر سفسطه می کنید.
در مورد آقای خامنه ای و ولایت فقیه متاسفانه خرافاتی بیش نیست که فرقی با دیکتاتوری ندارد. من فقط پیرو قرآن و خدا و پیامبر هستم و بعد از پیامبر ما معصوم نداشتیم و متاسفانه تفسیر غلط انداز آخوندا از قران بعث گمراهی مردم شده است. ولایت فقیه چیزی بسیار ساده لوحانه و بی خردانه ای است و اون هم آقای خامنه ای که یکروزه توسط رفسنجانی به رهبری انتخاب شدند و راحتر از آن از حجت اسلامی به آیت الله!!!
می دونم حرفای من برات ارزشی نداره و غیرقابل درک و بهت حق می دم چون خود من چندسال قبل مثل شما بودم شاید با حرارت بیشتر پس بهتر است شما به ایده خود بمانید و من هم به ایده خود و ادامه ندیم.
یا حق

تو میدانی که زده اند یا دیده ای که زده اند ؟؟؟
من ایمان دارم که به بی گناهی بی خود حمله نمیبرند واگر منظور شما حمله به آ نهایی است که بجای اینکه از راه انسانی خواسته های خود را بیان کنند مثل ... ها به جان کیوسک های تلفن و نرده های خیابان و مغازه های مردم می افتند از نظر من حقشان است که بد ترین از اینها هم سرشان بیاید
اگر تو دیده ای من هم دیده ام که کسانی که تو از آ نها طرفداری میکنی و شاید حتی یکی از خودشان هم باشی فقط به واسطه اینکه دختری چادر به سر دارد یا پسری ریش گذاشته به او حمله میبرند
حوادث روز عاشورا به خیلی از بی گناهان ضربه های بدتری زد تا به عاملان اصلی
آخر یک عزادار بی طرف که تنها جرمش ریش گذاشتن و لباس مشکی پوشیدن است چرا باید اول حسابی از شما کتک بخورد و بعد با چاقو بدنش را چاک چاک کنید و بعد هم با بنزین بسوزانیدش ؟؟؟؟
خواهر من برادر من دوست من کمی هم انصاف بد نیست

تو می گویی آخوند ها ولایت فقیه را از خودشان در آورده اند ؟؟؟‌
اگر خیلی ادعای دین داری داری تا به حال یک بار قران را خوانده ای
پس معنای آیه و اجتنبو الطاغوت چیست ؟؟؟
آیا این طاغوت چیزی جز همان حکومت سکولار لائیک است که شما خواستار آنید ؟؟؟

و اگر میگویی رهرو خدا و پیغمبری پس باید این حدیث امام زمان را شنیده باشی :
در مورد رویداد های زمان به راویان حدیث ما رجوع کنید که آنان حجت من بر شمایندو من حجت خدا بر آنها (کمال ادین ، شیخ صدوق ، ج2 باب 45 ص 483)
من هم میدانم که پس از پیامبر (ص) و آل او معصوم دیگری نیست
ولی در حدیثی از امام صادق آمده (بحار النوار ج 2 ص 6) که خلاصه اش این است که هر یک از فقیهان که دارای شرایطی خاص باشد پس بر مردم است که از او پیروی کنند . آقای خامنه ای هم معصوم نیست . امکان اشتباه برای هرکسی هست

دوست من یادم نمیرود که هر بار که می آیی نه تنها جواب سوالات مرا نمیدهی بلکه با سوالات دیگر و شاخه پریدن ها موضوع را عوض میکنی
ولی من جواب همه سوالات تو را داده ام
نگفته بودی آیا دین داران واقعی آمریکا و اسراییل هستند که حالا حرفشان برای شما شده حجت ؟؟ یا سلطنت طلب ها و ولیعهد که به قول خودت در زمان شاه بعضی از این جنایات نبود !!!!

گفتی 30 سال حقت را میخوردند دیگر سکوت بس است
می خواهم بپرسم بعد از این 30 سال در همین چند سال اخیر بینا شده اید که دارند حقتان را می خوردند ؟؟ تابه حال کشور در امن و امان بود . نه ؟؟؟

در زمان شاه نفت تو سرمایه تو تمام منابع تورا مفت مفت میبردند و باز اگر چیز بنجلی می ساختند همان سر مایه تو ار دوباره به خودت می فروختند ... حالا که آقای ولیعهد می گوید مواضع ما با مواضع آقای موسوی یکیست و ما با آ نها به نقاط مشترک رسیده ایم !! خواستار این هستید که دوباره سر مایه هایتان برود؟؟؟
میگویید این نظام کاری نمیکند ؟؟
شاید در محیط های بزرگ چرخیده ای و چیزی به چشمت نیامد
بد نیست گاهی هم سری به شهر های کوچک ناحیه کویری بزنی
آنوقت میبینی که بعد از 30 سال چطور تازه یاد این ها افتاده اند
حالا هم اگر کاری در حال انجام است چیزی جز وظیفه ی این دولت و این نظام نیست
من می پرسم چرا تا به حال بود جه ای در این مناطق خرج نمیشد ؟؟ چرا تا به حال کسی آدم های زحمتکش اینجا را آدم حساب نمیکرد ؟؟؟

چرا بعد از 30 سال که پول تو خرج سفر های اروپایی آقازادگان یا صرف ساختن ویلا های متعددشان نه در ایران بلکه در جاهای دیگر میشد کسی حرف از اسلام دروغین در ایران نمیزد ؟؟؟؟
حالا که اگر کمی از دهان مرفه های بالا نشین تهران گرفته اند و اندکی فقط اندکی در دهان پیر مرد همیشه گرسنه روستا های جنوب شرق گذاشته اند این شد اسلام دروغین ؟؟؟؟

دوست من عزیز من ممنون که میای و بی تو هین و فحش حرفت را میزنی ممنون ولی خواهش میکنم که کمی بادقت تر و با نگاه باز تر به همه چیز نگاه کن
ببین که بعد از 30 از انقلاب که به گفته امام انقلاب مستضعفین بود تازه کمی دارد به این مستضعفین لطف میشود . تازه آن ها هم دارند طعم عدالتی که همه از این انقلاب قولش را داده بودند می چشند .

من هم مثل تو ام نه معصومم نه کسی ام که ادعا کند قلب پاکی دارد
به اندازه مو های سرم هم شاید گناه کرده باشم ولی هنوز آنقدر قلبم تاریک نشده و چشمم کور که حقیقت را نبینم

باز هم از ادب و متانتت ممنون
بودند کسانی که بعد از این پست با چنان فحش های رکیکی به من تازیدند که از تایید نظراتشان شرم داشتم ..

یک ایرونی سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

دوست من در ابتدا عرض کنم ما انسانیم و حق بیان و چه مفهومی دارد توهین! مهم تر اینکه شما هم وطن من هستید و عزیز من.
دوست من در مورد سوالاتتان چون واضح بود پاسخ واجب ندیدم ولی چون باز پرسیدی چشم
در مورد کتک زدن بله من کتک خورده ام آن هم در خرداد که در ایران بودم بی جهت به من و خواهرم زدن جرم ما عبور از پیاده رو بود و چه زنان و مردان کهنسالی دیدم که کتک می خوردن و چه ماشینهای که شکسته نمی شد توسط نیروی انتظامی!!
به آپارتمان خاله من جمله ور شدن به جرم راه دادن اغتشاشا گران و در هنگام ورود شیشه ها را شکستن و به خانه مردم وارد شدن ولی کسی نیافتن؟!!
در مورد ولایت فقیه اصلا من اعتقاد ندارم تا چه رسد به اینکه صحبت کنم چون می دانم اگر در این مورد ادامه دهیم به نتیجه نخواهیم رسید و اینکه ما از آیات قران تحریف می کنیم آن هم زیاد.
در مورد سوزاندن بسیجی عرض کنم من خودم بسیجی فعال بودم ولی الان شرم می کنم با این کارهایی که دیدم بگویم حتی بسیجی هستم چون کم تحقیر نشدم و کم به خواهرم در آن روز جلو من نزدن به رمز الله اکبر و یا زهرا و با پشتیبانی نیروی انتظامی و اینکه بسیج متاسفانه بد کرد در حق ملت و امام خمینی ولی این باعث نمی شود کسی حتی توهین کند به بسیج چون من اعتقاد دارم باز بسیجیانی هستن چون همت و باکری و سوزندان بسیج من باور نمی کنم چون حتی صداوسیما اعلام نکرده و اگر این کار ضد بشری انجام دادن شدیدا محکوم است همچنان که تجاوز به حریم خصوصی مردم محکوم هست حالا چه از طرف دولتیا یا مردم.
در مورد آمریکا و انگلیس من شدیدا از سیاست اونا متنفرم همچنان که از شاه متنفرم. ما می خوایم برای خودمان زندگی کنیم چه اشکالی دارد با اقتصاد دنیا در ارتباز باشیم.
در مورد خدمات دولت متاسفانه شما الان را با ۳۰ قبل خودمان مقایسه می کنید!!
آری ما آن زمان خیلی کم داشتیم ولی بیاییم واقع بینانه با کشورهایی چون کره جنوبی، برزیل، چین، سنگاپور مقایسه کنیم. یا با کشورهای اسلامی چون مالزی و اندونزی آنها ؟آن موقع چه داشتن و ما چه داشتیم نه اینکه کره جنوبی سال ۵۵ آرزو داشت روزی مثل ایران به توسعه نزدیک شود ولی چه شد؟؟!!
دوست من من جنوب شرق رفتم و وضع مردم زاهدان وسیرجان و کرمان دیدم چه دارند!!!
دقت کردی ما حتی به اقلیتها حقوق نمی دیم!
ما چقدر سنی داریم(اونها می گن ۲۰ تا ۲۵ میلیون ولی من می گم ۱۰ تا ۱۵ میلیون) چرا دولت اجازه ساخت مسجد در تهرا نمی دهد به اونها و چرا باید در مسجد پاکستانی ها نماز بخوانند.
من چندین کشور اسلامی رفتم مثلا در خود سعودی ما اهل تشیع مسجد داریم و حتیحق عزاداری (هرچند من برخی کشورهای عربی را قبول ندارم در برابری) یا در مالزی تا بخوای ما مسجد داریم و حسینیه؟
می دونی من خبطه می خورم چون جوونای مالزی لب به شراب نمی زنند و مساجدشون پر پر ولی هر کاباره ای بری پر از ایرانی هست. چرا؟
چرا در انگلیس ما باید اینقدر خرابکاری کنیم یا در سویس؟
دوست من از چه بگم که دلم گرفته از این حک.مت و از دست دادن جوونای گلمون.
واقعا از کجا بگم و از چه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بی خیال
یا حق

میرباقری پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 12:20 ق.ظ http://mirbaagheri.blogfa.com

سلام .
یادداشتهامو توی وبلاگ mim.blogsky خوندید ! ممنونم از تشریف فرماییتون
یه وبلاگ دیگه هم دارم که با این کامنت لینک کردم خوشحال میشم سر بزنید .

میرباقری پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 12:26 ق.ظ http://mirbaagheri.blogfa.com

سلام وقت به خیر .
mim.blogsky.com
mirbaagheri.blogfa.com
توی دومی با چند یادداشت ( به خصوص آخری : فلسفه ایستگاه ) به روزم . خوشحال میشم تشریف بیآرید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد