عید قربان مبارک

 

 

 

 به امید روزی که با اماممون جشن بگیریم...

راز...

چه عجب ها که از این مردم بیگانه ندارم ...!

               و چه رنجی و عذابی ز کسی

              که برای منِ بیچاره و در مانده وشوریده و بی کس

   بود چون هم نفسی ...


دارم از چرخ گله

و از این مردم ِ نامردم ِ بسیار غریب

که بدزدند عصا از کور و

بدهند غمزه به عشاق

ولی ...

گلِ لبخندِ دولب را به صد شوق و به صد مهر

 بسپارند به یک دشمن خونخوار و دو رو

که زند دشنه ای از پشت و

زند بوسه و گلخند به رو

                                              

               آری ... آری

               گله دارم از تو

               از تو که عمرِ دو چشمت بر من

چون تمام عمر ِ

             یک گل رازقی کوچک بود

         

               بار ها گفتم و صد بار دگر می گویم :

              که دلت با دلِ من صاف نبود

              بعد از آن لحظه ی آخر

              و پس از وقتِ وداع

              رفتی و من به تمنّای وصالِ تو یگانه

               نه یکبار و نه ده بار و نه صد با ر ...

               بارها خیره به راهی که تو رفتی و نرفتم

              ذکر ها گفتم و فریاد زدم زمزمه را

               که چرا چشم خمار و سر بیمار تو همچون

                 آن چشم خمار و سر بیمار سر آغاز نبود؟!...

 

                بارها گفتم و بار دگری می گویم :

               دوستت دارم ...!

                اما ...

                 افسوس که تو را یارای

               درک و فهمیدن این راز نبود...! 

سارا.ت

سکوت

 از همیشه صادقانه تر سکوت می کنم

و با صدایی نا رساتر از سکوت

 سکوت را به میهمانیِ سکوت ِزبانم دعوت می کنم

به این امید که این سکوت بشکند  .....  ناله کند ......... تا خالی شود ...

تا دیگر کسی نگوید ، سکوت یعنی بسته شدن ،

           سکوت یعنی سکوت ...

چقدر دیگران سکوت را بد معنی میکنند

...

من میگویم : سکوت یعنی :

                            دنیا دنیا حرفِ خالی از جمله و کلمه میانِ چشمِ من و تو !

                            سکوت یعنی خودِ تو ، خود ِ من ، سکوت یعنی ما

                            سکوت یعنی خاطرات مرده

                            سکوت یعنی تو فراموش میکنی ، من به یاد می آورم

                             سکوت یعنی خوابیدن ِذهنِ تو ، بیداریِ بی جای ذهنِ من 

                                  

به اینجا که رسید ، میفهمم اشتباه کرده ام ؛       

سکوت یعنی همان چیزی که همگان میگویند ؛

                                   سکوت چیزی غیر از سکوت نیست !!

                         سکوت ، یعنی سکوت !    

سارا.ت